Küsimused ja vastused

Kes saab olla PocketPro keskkonnas Teostaja?

Teostajana saavad end registreerida nii eraisikud kui ettevõtted.

Kuidas saan end Teostajaks registreerida?

Teostaja registreerimiseks vajuta päises “Hakkan Teostajaks”, loo konto ja täida Teostaja profiili andmed.

Kas Teostaja saab kasutada keskkonda ka Tellija rollis?

Konto loomisel luuakse koheselt ka Tellija konto. Rolli vahetamiseks vali kasutajamenüüst sobiv roll.

Milliseid teenuseid saab Teostaja pakkuda?

Teostaja saab pakkuda töid, mille valdkonnad on toodud välja PocketPro keskkonnas. Kui Teostaja ei leia nimekirjast sobivat valdkonda on Teostajal võimalik teha ettepanek valdkonna lisamiseks aadressil info@pocketpro.ee.

Kas minust saab Teostajana PocketPro töötaja?

PocketPro Teostajad on sõltumatud teenuste pakkujad ning ei ole PocketPro töötajad. Sõltumatu teenusepakkujana on Teostajal võimalus ise määrata mis töid, millal ja millises asukohas osutavad.

Kas Teostaja saab valida mitu valdkonda?

Teostaja saab valida profiili loomisel valida kõik sobivad valdkonnad, mille teenuseid soovitakse osutada.

Kuidas koostada atraktiivne Teostaja profiil?
  • Lisa atraktiivne brändinimi. Brändinimest algab Sinu brändi loomine. Brändinime võid ise välja mõelda. Mõned näited: Mari-Liisi jumestus, Kaarli remonditööd, Kairi teeb kodu kauniks. Brändi nimi ei tohi olla ettevõtte nimi!

  • Lisa profiilipilt. Profiilipilt on esimene võimalus jääda potentsiaalsele kliendile silma. Pildista pilt päevavalguse käes, pisut ülevalt alla nurga all, eelista ühevärvilist tausta ja ära unusta naeratada.

  • Täida kõik soovituslikud andmed ja väljad, et Tellija saaks Sinust võimalikult hea ülevaate. Kasuta suunavate küsimustele vastamisel täislauseid ning ära karda kirjutada põhjalikumalt. Oluline on anda Tellijale mõista, et just Sina oled parim valik!

  • Lisa tehtud töödest, projektidest või kogemustest pilte/videosid. PocketPro profiili loomisel said lisada “Projektid” sektsioonis pilte, videoid ja kirjeldusi iga projekti kohta. Lisa kindlasti kirjeldus, aastaarv ja ka hinnanguline maksumus.

  • Lisa sertifikaate. Kui Sul on vastava valdkonna sertifikaate või tunnistusi, siis lisa need kindlasti. Kirjeldusse näiteks: Videotöötluse koolitus, kondiiter tase 4 või plaatija tase 7.

  • Küsi hinnanguid! Sul on võimalik küsida hinnanguid sõpradelt või endistelt koostööpartneritelt. Sul on võimalik valida, milliseid hinnanguid oma profiilil kuvada (10).

  • Jaga PocketPro profiili sotsiaalmeedias. Sotsiaalmeedia võimu on raske alahinnata. PocketPro on disainitud postitus aitab Sind reklaamida sotsiaalmeedias.

  • Ole avatud pakkumistele. Kui saad teavituse, et Sind on välja valitud, siis pea meeles, klient on valinud Sind välja, kui potentsiaalset töö teostajat.

Millest sõltub minu asukoht otsingutulemustes?

Otsingutulemustes reastatakse Teostajaid võttes arvesse profiili täitmist, päringutele vastamise kiirust ja hinnangute keskmist.

Mul jäi profiili täitmine pooleli, kuidas saan jätkata Teostaja profiili andmete täitmist?

Teostaja profiili andmete täitmiseks vajuta päises “Hakkan Teostajaks” ning jätka sealt, kus pooleli jäi. Profiili andmeid saad igal ajal muuta.

Kuidas saada “Super profiil” märk?

“Super profiili” märgi teenivad Teostajad, kes on täitnud profiilil kõik soovituslikud väljad, lisanud sertifikaate, tehtud töödest/projektidest pilte ning hinnangute arvust (keskkonnasisesed + keskkonnavälised hinnangud)

Kuidas saada “Kiire vastaja” märk?

“Kiire vastaja” märgi teenib Teostaja, kes vastab Tellija päringutele 48 tunni jooksul.

Kuidas saada “Väga kiire vastaja” märk?

“Väga kiire vastaja” märgi teenib Teostaja, kes vastab Tellija päringutele 24 tunni jooksul.

Kuidas toimub Teostajale tasumine?

Tasumise viis lepitakse kokku Tellija ja Teostaja vahel.

Kas ma saan deaktiveerida Teostaja kontot?

Teostaja konto deaktiveerimiseks vali kasutajamenüüst “Konto ja profiilide andmed”, seejärel Teostaja profiil. Vajuta “Deaktiveerin Teostaja profiili”.

Kuidas jõuab Tellija töö Teostajani?

Tellija teostab otsingu ning seejärel pakub keskkond vastavalt valikutele sobivaid Teostajaid. Tellija valib välja sobilikud Teostajad ning alustab vestlust. Teostajal on võimalik valida, kas ta on huvitatud antud tööst või mitte. Lisaks on Tellijal võimalus valida, kas ta on avatud ka teiste Teostajate pakkumistele. Avatud tellimuste puhul on igal Teostajal võimalik näidata oma huvi üles tellimuse vastu, avades vestluse. Kõik tellimused kuvatakse “Aktiivsed tellimused” lehel.

Kuidas saab Teostaja Tellijaga suhelda?

Kui Tellija on valinud Teostaja välja on Teostajal aega 48 tundi, et vastata Tellija vestlusele. Teostaja saab valida, kas ta on huvitatud antud tööst või mitte. Kui Teostaja ei ole 48 tunni jooksul vestlust jätkanud, vestlus suletakse. Kui Teostaja on huvitatud tellimusest, mis on avatud kõikidele Teostajatele, tuleb Teostajal valida sobiv töö ja avada vestlus.

Ma ei näe Tellija kontaktandmeid, mida teha?

Kontaktandmed avalikustatakse juhul, kui Tellija on jõudnud Teostajaga kokkuleppele ja vajutanud vestluses vastavat nuppu “Jõudsime kokkuleppele”.

Kust ma näen Tellijate ülevaadet, kes on mind välja valinud?

Vali kasutajamenüüst “Teostaja kliendid” ning seejärel näed ülevaadet Tellijatest, kes on Sind välja valinud.

Kuidas saada teavitusi uutest tellimustest?

Vali päisest või avalehelt “Aktiivsed Tellimused”, filtreeri tellimusi vastavalt oma eelistustele ning seejärel vajuta “Teavita uutest pakkumistest”, sisesta oma e-posti aadress ja aktiveeri teavitused.