Küsimused ja vastused

Kes saab olla PocketPro keskkonna kasutaja?

PocketPro keskkonnas saab kasutaja olla isik või ettevõte, kes soovib pakkuda oma teenuseid või kes soovib teenuseid tellida.

Kuidas ma tean, et tegemist on “päris” Teostajate või Tellijatega?

PocketPro keskkonna kasutamiseks tuleb kõikidel kasutajatel end autentida.

Kuidas ma saan muuta oma telefoninumbrit või e-posti aadressi?

Vali kasutajamenüüst “Konto ja profiilide andmed“, seejärel vali “Muuda“. Telefoninumbri muutmisel autentitakse konto uuesti.

Millistes seadmetes on võimalik PocketPro keskkonda kasutada?

PocketPro keskkonda on võimalik kasutada kõikides seadmetes, kasutades veebilehte www.pocketpro.ee.

Kuidas ma saan muuta oma parooli?

Vali kasutajamenüüst “Konto ja profiilide andmed”, seejärel “Muuda parooli”.

Kas ma saan sama e-posti aadressi kasutada mitme konto loomiseks?

Ühe e-posti aadressiga on võimalik luua üks konto.

Palju maksab PocketPro keskkonna kasutamine

Hetkel on PocketPro keskkond tasuta kõikidele kasutajatele.

Kas minu konto on otsitav PocketPro keskkonnas?

Keskkonnas ei ole võimalik otsida konkreetse Teostaja või Tellija profiili.

Kust ma saan tutvuda PocketPro valdkondadega?

Valdkondadega on võimalik tutvuda siin.

Millal saab alustada teenuste tellimist ja osutamist?

Septembris 2021 alustame Teostajate registreerimisega, oktoobris 2021 avame keskkonna ka Tellijatele.

Kuidas saab PocketPro kontot kustutada?

Konto kustutamiseks saada e-mail aadressile info@pocketpro.ee